sjukt

Jag kollade på efterlyst, avsnitt 14.
Såna jävla idioter som faktiskt har mage till att döda ungdomar och vuxna.
Jag fattar inte, hur orkar man?
Misshandla, döda, hota, m.m.
Hur orkar man det? Hur i helvete vill man ens börja hota, mörda och misshandla folk? Hur moget är det på skala 1-10?
Och det där misshandlet i kungsbacka på stationen, han som blev sparkad i huvudet, hur i helvete tänker han som faktiskt misshandlar?! Frågan är om man ens tänker? Skulle inte tro det va. Det är ett sjukt beteende, såna människor borde helt ärligt inte leva. Jag mår dåligt av att bara se på avsnittet? Dom har ju filmat det, jag börjar lipa och får ont i hjärtat, ja, lite fjantigt, men det är faktiskt sant, det är ett sjukt beteende. Jag kan inte ens tänka klart, när jag hör att någon blivit misshandlad, mördad, hotad eller våldtagen, det är som om jag inte ens kan andas, jag mår så dåligt, även om jag inte känner personerna. Det är så himla sjukt av dom som gör det, jag fattar inte vart världen är påväg någonstans. Man mår dåligt av att se det!
Jag vill bara döda såna människor, men ändå inte, för dom har lika stor rätt att leva som vi, men i fängelset, för dom har inte rätt att leva i samhället som vi lever i.
Det är många som förlorar sina syskon, barn, släktingar, flickvänner, pojkvänner, kompisar. Vissa kan ta livet av sig, okej, men att mörda folk, nejtack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0