Dag 1 - Presentera mig själv.





Jag heter Ida, men Janice är mitt andranamn och jag vill byta till det!
Jag är 15 år, fyller 16 den 22 juli.
Jag bor i Främmestad, haha ingen vet typ vart det är, så jag säger att jag bor i Trollhättan eftersom det inte ligger så himla långt därifrån! Kommer därifrån ursprungligen, jag älskar Trollhättan, trivs där!
Jag har haft alla möjliga färger på håret, rött, brunt, svart, brunrödsvart, turkosa slingor, mkt färger iallafall!
Men nu är det svart, funderar på att färga det rosa, bara för att, haha!
När jag sminkar mig brukar jag ta lite puder, inte alls mkt, sminkar mig mycket ibland, men inte ofta, ibland bara puder o rouge o mascara!
Ibland fixar jag håret jättemycket, ibland tupperar jag det och sätter upp i en toffs.
Jag kan inte säga vad jag har för stil egentligen, jag klär mig efter det jag gillar, haha!
Jag älskar att fota, lyssna på musik, umgås med kompisar.
Jag lyssnar på det mesta, jag har langat min lista i ett inlägg, kan langa den igen i ett annat inlägg.
Jag har massa listor, men en lista där jag samlar allt, i andra listor så har jag ett band liksom.
Om inte folk redan märkt det så älskar jag hello kitty&tecknade saker!
Jag gillar även Justin Bieber faktiskt.
Jag gillar rosa saker, älskar rosa!

Jao, det var lite om mig, vill ni veta ngt mer är det bara att fråga! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haru ingen kille? :o

2011-01-06 @ 01:55:59
Postat av: ida

''Anonym''

1, Varför du u ndra? (:

2, Behöver man skriva det?

3, Jag vet väl själv om jag har kille?

4, Det är komplicerat mellan oss just nu. :)

2011-01-06 @ 10:29:14
URL: http://janiiceanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0