Dag 13 – Tjugo sanningar om mig.

eftersom jag har visat mitt rum tusentals gånger.. så hoppar jag över en dag.
så lägger jag upp bilder när jag gör om istället!


  • jag älskar hello kitty, as mkt
  • jag kaxar med alla som är elaka mot mina vänner
  • jag är ett smsfreak
  • det går väldigt dåligt för mig i skolan
  • jag älskar att lyssna på musik
  • jag är galen i att fota.
  • jag älskar att träffa nytt folk
  • jag älskar att dampa runt med mina polare
  • jag saknar en del folk.
  • jag ska gå barn&fritid när jag börjar gymnasiet
  • detta är min favorit lista på spotify: absolut mysigaste musiken 2011!
  • kent är mitt favoritband
  • jag vill flytta tillbaka till trollhättan
  • jag skulle göra vad som helst för min ''bror'' Robin
  • jag älskar rosa saker.
  • jag kan inte gå ut utan att fixa mig, tex. när jag ska till stan eller ngt
  • jag älskar min klass as mkt
  • jag är rädd för höjder
  • pier pressure var det bästa som hände 2010
  • jag älskar att fixa mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0