svar från frågestunden

Vad tycker du om att jag som 25 tycker du är fin? ;)
tycker endast att det är gulligt, hihi :)
msn???
[email protected]
Fråga: vad är din msn adress (A) :D?
[email protected] :)

Tycker du om att fota? c=
älskar att fota!
1: spets lr string
2: bh storlek
3: oskuld
4: kan du inte visa dina sexigaste underkläder på din blogg :D
spets lr string?
gillar båda :)
bh storlek?
85D
oskuld
jaa :)
kan du inte visa dina sexigaste underkläder på din blogg :D
jovisst kan jag det, när kameran är laddad! :)
Hur många Hello Kitty grejer har du? :)
hm, ingen aning. räknar dom inte, haha.
Saknar du Sam? ): (Sobic @ ec)
ja det gör jag!
Jag säger som "calle" fast: visa dina finaste underkläder på bloggen? :'D I love undies <3
kan göra det när kameran är laddad ;)

Vad är fin favoritfärg?
rosa såklart!!
Vad är din riktiga hår färg? :)
den är faktiskt blond :d
vad är det sexigaste du vet?
ingen aning. haha
pullar du?
har nte du med o göra :)
gillar du ngn?
jaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0