svar på kommentarer:

emma om svar från frågestunden::
tyckte din blogg var intressant. men fyfan vad tråkig den blev nu när du inte vågar avslöja något. vad är en frågestund till för? du borde nog svara riktigt på alla frågor om du inte ska tappa läsare

Jag kanske inte vill svara ärligt på allt?
Men okej, jag har ungefär 85C på min bhstorlek och jag är oskuld.
Något mer du vill veta eller? Kanske inte vill att typ hela sverige ska veta om jag är oskuld eller inte? Såna här kommentarer stör mig. Jag kanske inte vill berätta min BH-storlek eller om jag är oskuld, en del saker vill man ju faktiskt hålla hemligt, ellerhur? Och vad jag väger har jag faktiskt inte en aning om. Är jag oskuld så är jag, jag vill spara min oskuld liksom, är inte den som springer runt och knullar varje helg. Jag kanske inte vill prata öppet om min bh-storlek- Förlåt om du tyckte min blogg blev tråkigt, men en del saker vill man tyvärr inte prata öppet med! Förlåt!


Theresia om svar från frågestunden:

Naw vad gulligt :)
Nej man försöker ju hitta en kille som inte bara är ute efter sex och tänker på det hela tiden
Ni är fina tsm är glad för eran skull för ni passar :D


AW!! Glad jag blir att höra det, jag tackar så jättemycket! hihi!!

Angelica om svar från frågestunden::

Vi har sökt samma försrahands val ;)


Jasså? Vart sökte du? :) <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trollhättan :)

2011-03-11 @ 16:45:45
Postat av: Theresia

och jag blev as glad över svaret och jätte glad nu med :D

IIIIIII tack :)

2011-03-12 @ 17:18:28
URL: http://eepicfail.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0